Od teraz dokonując zakupów w naszym sklepie, możesz skorzystać z szybkich, wygodnych i bezpiecznych rat PayU. W tym artykule opiszemy jak wygląda ten proces i odpowiemy na najczęściej zadawane pytania. 

Na czym polegają raty obsługiwane przez PayU? 

Zakup na raty to dobry pomysł, kiedy nie chcesz lub nie możesz jednorazowo wydać dużej kwoty na zakup potrzebnego Ci przedmiotu. Rozwiązanie sprawdza się też przy promocjach - wtedy warto kupić produkt w niższej cenie na raty, niż odkładać pieniądze na zakup, który później może być droższy. 

Kto udziela pożyczki? 

PayU posiada swoich partnerów pożyczkowych - jest pośrednikiem pomiędzy pożyczkobiorcą a instytucją finansową. Aktualnie raty obsługiwane są przez: Alior Bank S.A., mBank S.A., Kreditech Polska Sp. z o.o. lub AS INBANK S.A. 

Na ile rat można rozłożyć płatność? 

Płatność możesz rozłożyć na od 3 do 50 rat. Pamiętaj jednak, że ostateczna decyzja należy do banku - może on zaoferować Ci inne rozłożenie płatności niż to, o które wnioskowałeś. 

Ile pieniędzy trzeba oddać? 

Aktualnie Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa wynosi 17,52% (oprocentowanie zmienne 6,5%). Jak to wygląda w praktyce? 

Załóżmy, że na raty kupisz przedmiot o wartości 1.257,00 zł: 

Kwota pożyczki: 1.257,00 zł

Liczba rat i kwota: 15 rat po 87,48 zł 

Czas pożyczki: 15 miesięcy 

Prowizja i odsetki: 131,87 zł

Do spłaty łącznie: 1.312,16 zł. 

Jak spłacać raty? 

Bank, który przyzna Ci pożyczkę razem z umową dostarczy Ci specjalny numer rachunku, na który co miesiąc będziesz zobowiązany przelewać ustaloną kwotę raty. 

Czy można wcześniej spłacić raty? 

Tak, ale w celu ustalenia szczegółów najpierw skontaktuj się z bankiem, który udzielił Ci pożyczki. 

Jak kupić przedmiot na raty w Barato.pl? 


Przejdź do oferty przedmiotu, który chcesz kupić, a następnie kliknij “Do koszyka”. Zostanie wyświetlone podsumowanie zamówienia - kliknij przycisk “Zamówienie”. Zostanie wyświetlony ekran wyboru metody płatności - wybierz Raty PayU OnLine, uzupełnij sposób transportu i dane klienta, a na końcu naciśnij “Zamówienie”. 

Zostaniesz przekierowany do strony wniosku rat PayU, gdzie będziesz musiał uzupełnić kilka niezbędnych danych (m.in. PESEL, miejsce zatrudnienia, kwota dochodu). Po wysłaniu wniosku zostanie on sprawdzony automatycznie w kilka minut, a więc natychmiast dowiesz się czy pożyczka została Ci przyznana. Bez żadnych rozmów z konsultantem, skanowania dokumentów, zaświadczeń o zarobkach i przesyłek kurierskich z dokumentami - cały proces odbywa się natychmiastowo, całkowicie online. 

Brzmi dobrze, a co ze zwrotami i reklamacjami? 

Zgodnie z art. 27. ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, konsument,

który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie

14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny - i raty nic tu nie zmieniają! 

W celu odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od zakupu, skontaktuj się z nami i poinformuj o zwrocie towaru. Po zaakceptowaniu zwrotu, my kontaktujemy się z bankiem i PayU i wszystko załatwiamy. Zostaniesz poinformowany o unieważnieniu Twoich rat. To wszystko! 

W przypadku wymian i reklamacji - cały proces przebiega tak samo, jak przy tradycyjnych zakupach.